elinsmedenmalm

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 4 juni 2011 10:20

Hello!


Härligt väder idag igen! Så varmt, älskar verkligen sommar!

Kommer nog att få sola mkt idag :D Men först så har jag lovat pappa att hjälpa honom med att skrubba utemöbler, blir ju kul, haha ne skoja bara ;O

Kommer kanske inte blogga mer idag, vi får väl se.

Ledsen om inlägget blev så kort men är väl det som jag hinner med idag.


Aja, ha de gött!


//Elinpelin ;O

Av Elin Grace Alexandra - 3 juni 2011 17:15

Hihi heej allehopa!  

Idag så har man ätit på IKEA  med familjen, jättemysigt och mumsigt :)

Sen så gick vi och handlade lite blommor och fredagsmyysss, mummss

Köpte btw dom nya cheese twisters med american cheddar, mihi verkligen goa och tycker att alla ostälskare borde smaka!   


Har även varit ett underbart väder ute! Typ känns som om det redan är sommarlov, det har varit som varmast 27 grader i skuggan här idag och blev fett varmt så jag, Joel(lillebror) och Hanna(lillasyster) hade värsta vattenkriget i trädgården ^^

Hihi, kulkul. Var faktisk väldigt skönt med en kall-dusch i stekheta solen :)


Ja, ikväll så är det ett till avsnitt på Vampire Diraries, jättespännande tkr jag :D

Vet inte vad ni tkr men jag känner på mig att Damon och Elena kommer bli tillsammans, jag gillar faktiskt Damon mer än Stefan nu, hihi han är ju snyggast oxå ^^ 

Vad tycker ni? :]


Okej, alldeles strax så sticker Joel och pappis på boxningsträning och mamma drar till en jobbarkompis så Hanna och jag blir helt ensamma i huset, undrar om vi kanske ska ta en liten cykeltur till skolan och tillbaka. Tja, vi får väl se hur vi gör.


Ps. Ja, som ni ser så har jag bytt header, hade lite tråkigt så gjorde en ny nu, blev ganska nöjd. Vad tycks? :)

Och + glöm inte frågestunden som tar slut nästa vecka;P

Hejdå!

Kramar och Pussar 


//Elinpelin

Av Elin Grace Alexandra - 2 juni 2011 19:43

Hajjsan allehopa, har lyssnat på musik hela dagen typ ;P

Brukar bli så ibland när man har trist ;o

Iaf, här är en låt som jag nördar sönder i lurarna ;)

//Elinpelin

Av Elin Grace Alexandra - 2 juni 2011 19:15

..äntligen så har man köpt alla kläder till skolavslutningen!

Så skönt och blev riktigt nöjd med outfiten!

Hihi fast jag tänker inte visa hur jag ser ut i den än, ni får se en bild sen när jag bestämt smik och hår och allt sånt ;)

Iaf nu så gör man inte så mkte, ska gå ut fota lite med lillsyrran Hanna med kamerisen ikväll tror jag, Hanna typ kom på det ;)

Shasha!

//Elinpelin

Av Elin Grace Alexandra - 2 juni 2011 12:13

Hejåhopp!

Nu är man ledig i 5 dagar dådå typ som ett litet minilov. Gött! :D

Hehe, vaknade upp i sängen imorse med gårdagens kläder på :O

Var så trött igår kväll så jag glömde stänga av datorn och tv ordentligt innan jag stumrade till. 

Haha, ja iaf berättar mer om dagen senare för ska dra till Erikslund och handla lite nu,

Hej då stortå! ;D

//Elinpelin;*

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards