elinsmedenmalm

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 14 juni 2011 08:53

Hihi tycker det känns i luften idag att sommaren är här! Tänkte att den här låten påminner lite om känslan^^


//Elinpelin<3

Av Elin Grace Alexandra - 14 juni 2011 08:40

SOMMARLOV!!! Hihi, eller snart iaf ^^


Hola! Okej sitter här nu när klockan typ snart är 9! Åhh vad jag är nerös och taggad! Längtar så himla mycket asså

Hihi, ja jag vet att jag skulle ha lagt ut en bild på hur jag ser ut idag innan vi åkte men har bestämt att ni får vänta lite till,hihi^^ 

Aja, bloggar väl mer sen då när jag är hemma igen ;)


Byebye<3


//Elinpelin



Av Elin Grace Alexandra - 13 juni 2011 21:55

Hejhopp i gallopp ;o


Har typ alldeles nyss sett klart på filmen Trassel, hihi var jättebra och super gullig tycker jag! Nån annan som oxå har sett den? ;) Om inte så rekommenderar jag det verkligen! 

 

Hursomhelst så känner jag mig gladare idag, hmm.. undrar varför.. haha nerå ;P Är bara superglad över att man blir ledig från skolan ett tag nu! <3 Och har tänkt på det och jag kommer nog inte att byta till blogg.se igen eller till devote.se det här kändes mkt enklare ;P Haha, lat  

Jahapp, nu var det väl inte så mkt mer att säga idag, haha babblar säkert om och om igen om skolavslutningen imorgon-.- Huh?? ;D


Haha, men det är bara en så knäpp men rolig känsla på nåt helt freakat sätt bara, kan inte förklara mina konstiga känslotjaffs ;o

Okej, nu slutar jag babbla för sen så ska man sova så man inte försover sig till imorrn, det vore väl lite dåligt typ. Fast man börjar ju inte förrens klockan kvart i 11 så det borde inte vara några större problem elr? ;o

Okej, hej då och ska försöka att lägga upp en bild på min avslutnings-outfitt innan jag drar dit oxå ;O Får se om man hinner eller inte :) Jajj, herrå alla sötnosar som följer och kommenterar! ;*<3


//Elinpelin<3

Av Elin Grace Alexandra - 13 juni 2011 18:57

Asså ja!! Äntligen!! Har nog inte känt mig så här taggad på ett tag nu, sista dagen innan sommarlove´<3

Fett nice säger jag bara :D Men asså det är verkligen sjukt hur fort tiden har gått! Känns som om det nyss var påsklov elr nåt, haha ;P Fy vad skönt med lite ledigt! Vet inte exakt helt vad vi ska göra i sommar, vet bara att vi nog ska åka till många stränder och bada mkt. Sen vet jag inte hur det blir med om vi kommer åka till Gotland eller Öland, vi vill prova på att campa eller så kanske vi ska hyra stuga i närheten av en fin badstrand med en fin utsikt  Ja, vi får se hur det blir med det men jag ska försöka att tjata på pappa och mamma så kommer göra det :D Hahah<3

Justja, nu kom jag på att vi under typ 2 dagar ska va på Skara Sommarland, eller så kommer vi åka till grönan ist, jag vill helst till grönan såklart xd


Men just nu sitter jag bara å tänker på hur bränd jag har blivit redan haha, lägger upp en ganska ny bild här då.

  Aja, vet inte vad ni tycker men jag tycker att man ser värsta linjen redan 

Haha, vad tkr ni? :)


Kommentera gärna ;)



Iaf, igår va man med Elinn då,hihi och när jag tänkte ta kort så drog hon igen sin kofta, haha söötis <3

     Hahah, men till sist så gav hon upp så jag kunde fota den lilla sötisen <3

   Hihi, min lilla mobil-spelnörd,haha ;D (ingen fattar vad jag menar haha)<3


Aja, hejdå nu ska jag och familjen se på Trassel,hej då! 


//Elinpelin<3

Av Elin Grace Alexandra - 13 juni 2011 13:15

      |Topp-HM|Byxor-Lindex|Vitt linne-HM|

Av Elin Grace Alexandra - 12 juni 2011 17:33

Hej allehopa! Har funderat ett tag och vet faktiskt inte om jag ska ha kvar bloggplatsen elr inte :O


Jag tror jag kanske ska ta tillbaka blogg.se elr ta devote.se istället :S


Aja, har ännu inte bästämt mig riktigt än. Men vad tycker ni? Kommentera gärna vad ni tycker! :)


Kramkram <3


//Elinpelin

Av Elin Grace Alexandra - 10 juni 2011 17:28

Hejsan idag är det fredag! Wiiehhowwwww :D


Iaf idag så har vi tillbringat dagen på djäkneberget och spelat brännboll, sen runt klockan halv 12 så gick vi mot stan och tittade på alla fina studenter ;)

Fast sen så "råkade" en av dom kasta öl  på mina kläder ;o

Aja, haha. 


Ikväll så fortsätter min favoserie TVD!!!


Sen så ska jag inte göra så mkt mer idag, iaf kramkram


//Elinpelin

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards