elinsmedenmalm

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 26 juni 2011 18:01

Hittade några bilder på kameran som jag typ helt hade glömt, sorry guys :S Aja, här är dom iaf..

   

  Ego time..  

    Bubblor!             Hihi söta Noah min kusin :)  


Av Elin Grace Alexandra - 26 juni 2011 13:40

Om en liten stund så sticker hela gänget, mina kusiners familj och min familj, till Lögarängen för att titta på deras nya lekpark som dom blev klara med för ett tag sen, vi kommer inte bada om ni tror det ;o  Hihi, nej skoja bara nej men hinner inte skriva så mycket mer nu. Kommer tillbaka typ klockan 3 kanske och så kanske ska jag sola lite oxå om jag hinner:) Men ni får ha en härlig dag allehopa och hoppas att ni ocå får sånt här fint väder ;D Kramkram

Av Elin Grace Alexandra - 26 juni 2011 10:52

Hellu. Ska bara berätta lite om kvällen från igår och lite om dagen :) Okej, igår så kom ju kusinerna och Lina o Samuel hit och vi körde kubb ute på ängen sen så satt vi och kollade på film i vardagsrummet och bara myste i soffisen ;)

Idag så vaknade man ganska sent, skönt det var :D Var jättetrött så jag somnade nästan på en gång inatt ;P Aha vet inte exakt vad vi ska/kommer göra idag men berättar mer om dagen senare på eftermiddagen om jag hinner ;) Iaf idag är jag väldigt glad för att det har blivit så fint väder idag, kanske kommer kunna sola lite idag :D Yes, har ju inte kunnat det på åratal känns det som iaf^^ Hehe, men vad kul nu kommer det kanske kunna bli mer bilder tror jag ;P Ska försöka att passa på att ta en massa kort nu när det är så fint väder! <3



Bye love you sweethearts<3  

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards