elinsmedenmalm

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 19 juni 2011 22:59

                       Sötan, vet faktiskt inte hur jag ska kunna förklara hur mycket som du betyder, kan bara berätta att du är bäst stumpan! Tack för att jag fick bli en del av ditt liv gmn! Jag älskar dig

/elinpelin

Av Elin Grace Alexandra - 19 juni 2011 22:09

Åhh så hemskt säger jag bara!! Nej fy, sitter bara här och gråter;(

Haha, nej men fy vad jobbigt, har ju suttit och tittat på Titanic tillsammans med Elinn och seriöst jag är verkligen skitkänslig för sorliga slut, haha ;P Eller den slutar ju bra? ;) Huh? haha, aja, började storm tjuta iaf O.o Haha, ioförsig så kanske det beror på att jag inte går och lägger mig på kvällarna nu när det är sommarlov ;o Haha, nej men måste lära mig att gå och lägga mig i tid så jag inte rentutav tuppar av på dan!


Jahapp, nu är klockan halv 11 så ska kanske inte va uppe så mycke mer nu, goodnatt <3


//elinpelin

Av Elin Grace Alexandra - 19 juni 2011 16:21

Hej bloggen! 

Idag så har jag varit med Elinn, vi var först på promenad med hennes lilla kusin Tyra, så sööt



Sen så var vi hemma hos henne och vi satt vid datorn ;P

                Ledsen smiles, huh? :o          Hejdå :)


/E

Av Elin Grace Alexandra - 19 juni 2011 10:40

Morsning allesammans, vaknade för typ 1 timme sen, orkade verkligen inte gå upp för att jag har så ont i hela magen! Känns som om jag kommer bli sjuk=( Hoppas inte det! 


Aja skriver mer sen när jag är lite piggare, kramkram;*


           Ignorera mitt face på sista bilden :O  

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards