elinsmedenmalm

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 18 juni 2011 14:07

Ajåfyy vaknade med värsta huvudvärken  klockan 7 idag och ville ta alvedon men hade asont i magen så att jag inte kunde sätta mig upp i sängen änns :O Sen blev jag så trött så att jag somnade om igen och sen när jag skulle gå upp märkte jag att klockan hade hunnit bli halv 10! Haha, måste lära mig att hålla koll på klockan asså :S

Igår så körde jag, brorsan och pappa ett ganska tufft styrkepass och blev verkligen helt slut efteråt, haha. Somnade nog tidigare än vanligt oxå tror jag. Men iaf, idag så har jag försökt städa mitt rum så gott jag kunde, och städat i vardagsrummet ;p Tror att jag ska ringa Elinn lite senare på eftermiddan, elr imorn kanske ;d Just nu sitter jag här och äter min Geisha choklad, mumms :) Åhh, ge mig en  systemkamera! :O


Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards