elinsmedenmalm

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 24 juni 2011 13:48

Hello!;) Jahapp, idag så har jag inte gjort så mycket, suttit och kollat på teve och städat lite på mitt rum. Sen senare ikv så ska vi i familjen åka och fira midsommar med släkten, blir nog kul :) 

Sen innan tror jag att jag och pappa ska dra till bellevue och spela lite badminton, roligt roligt det, men just nu så kommer jag inte på så mycket mer att säga:/ Iaf, berätta gärna vad ni ska göra under midsommar! Vore kul att höra =) 

Okej, men hej då allesammans, tror inte jag kommer att orka uppdatera så mycket nu idag, inte på nåt vidare bra blogghumör så ni får ha en härlig midsommar!

 

Pussokraam gammal dam, haha ;o


Byebye<3

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards