elinsmedenmalm

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 20 juni 2011 22:09

Tjena baleena, kvällen har varit härlig! Speciellt härligt var ju att det slutade regna och åska och den varma solen äntligen tittade fram igen, skönt! Hoppas verkligen att den håller i sig ett tag nu, vill ju ha sommarväder! =) Iaf så kom ju Elinn senare när hon hade ätit lunch och vi satt lite vid datorn ända tills det blev värsta ovädret och åskdån utomhus-.- så vi fick stänga av datorn. Då körde vi kalaha en stund sen sms:a vi Alice att vi kunde va alla 3. Vi va hemma hos mig och sen när det blev fint väder så tog vi en liten promenad med Smilla och körde agillity(stavning?). 


Nu är jag väldigt trött och orkar inte skriva så mycket mer ikv men vi hörs mer imorn!


 

gammal bild som jag tog i skolan.

Av Elin Grace Alexandra - 20 juni 2011 15:43

Sitter och sms:ar med Elinn, vet inte men tror att hon strax kommer hit till mig :P

Och sitter och leker med lilla Jennifer på mitt rum, hihi vilken sötis

 Nu ska jag hjälpa Jennifer och Hanna för dom vill se på film =)

 Underbart söt<3

Av Elin Grace Alexandra - 20 juni 2011 14:07

Hellu! Nu har jag precis ätit lite lunch och så har jag hunnit städat lite på mitt rum. Just nu sitter jag och kollar på Vilma, en serie som egentligen går på måndagar klockan 06.00, haha fast jag orkar inte gå upp så tidigt så jag tittar på svtplay ist :P Vilma har oxå en egen blogg som heter vilma.se och brukar bara kolla på den nån gång ibland, tittar ju mest bara på själva avsnitten ;P Serien handlar om tonåringen Vilma som är 13 år, hennes föräldrar är skillda och hon har gjort slut med sin gamla pojkvän Josef. Serien handlar i huvudsak om Vilma, Josef, Elias och Vilmas bästa vän Vanessa som har ett band ihop "Ni Där" och tillsammans så får dom vara med om en massa grejer i livet. Tja, nu vet jag inte riktigt om Vilma ska ha kvar sin blogg, för hon skriver om i sin blogg att hon ska ta bort den :S mhm, aja vet inte helt ;o Iaf, i dag  sändes det allra sista avsnittet, börjar väl nya till hösten ;P Ni som inte än har sett avsnittet och är intresserade så kan ni gå in på svtplay.se och söka på "Vilma" då hittar du några av alla avsnitt ;P


Aja, hoppas att ni förstog nåt, hah ;o

Aja, byebye <3

//Elinpelin 






Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards