elinsmedenmalm

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 7 juni 2011 20:21

Tjoheeejsan!


Ida vare tillbaka till skolan fast vi kommer nt att vara i själva skolan den sista veckan i skolan, vi ska vara ute på olika platser alla klasser tillsammans och idag så skulle vi vara vid Lögarängsbadet klockan 10 så vi hade lite sovmorgon^^


Ja, det var väl kul tyckte jag och passade på att sola lite då oxå ;) Hihi och så klart så fanns det typ ingen skugga att sitta vid utav vi skulle sitta vid höga läktare eller på gräsmattan :O Ja så var man såå smart att man glömde ta med sig solkrämen och nu sitter jag här som en tomat!


Hahaha seriöst överdriver inte! :O Och ont göre! =O


Aja, får väll skylla sig själv när man är så dum som man e!


Jaha, sen bär det väl av mot Lövudden imorn, ja det var det, byebye!


//Elinpelin :*

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards