elinsmedenmalm

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 17 juni 2011 14:58

Hej alla glada!


För idag är faktiskt jag väldigt glad(Y),haha^^ ska ju se på TVD i kväll klockan 8 och så ska jag bara chilla =) Glöm inte min andra blogg nu, ni vet den som jag har tillsammans med älskling ;) elinoelinnshorna.bloggplatsen.se sry kan inte klistra in länkar nu för vårt internet blir helt kontigt av att det regnar hela tiden=( Läste förresten att det skulle regna typ hela helgen!?!! Fett trist asså, då kan man ju inte sola och vara ute och njuta av värmen :S Inte ok!! Hoppas verkligen inte att alla väderprognoser stämmer så att dom bara kan komma och förstöra min sommar! Haha, låter ju väldigt glad idag!   Ps, har gjort en till ny header för att den andra var ful :o Men ny ska jag ha kvar den här ett tag ny iaf försöka ^^


En gammal men bra låt =)




/E





Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards