elinsmedenmalm

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 10 juni 2011 17:28

Hejsan idag är det fredag! Wiiehhowwwww :D


Iaf idag så har vi tillbringat dagen på djäkneberget och spelat brännboll, sen runt klockan halv 12 så gick vi mot stan och tittade på alla fina studenter ;)

Fast sen så "råkade" en av dom kasta öl  på mina kläder ;o

Aja, haha. 


Ikväll så fortsätter min favoserie TVD!!!


Sen så ska jag inte göra så mkt mer idag, iaf kramkram


//Elinpelin

Av Elin Grace Alexandra - 10 juni 2011 16:43

Hola amigos! 


Sorry för att jag var så konstig igår och att jag inte berättade vad det var som hade hänt igår, det var så att mormor hade fått en hjärnblödning elr nåt sånt och jag blev fett ledsen bara. 


Och när morfar ringde så var han oxå riktigt rädd och ledsen! Så mamma stack iväg med bilen med flera andra av hennes syskon :O Som tur var så hade det inte varit värre än så att hon hade "svimmat" och morfar hade bara överdrivit.


Så, då vet ni iallafall varför jag var så konstig igår ;o

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards