elinsmedenmalm

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 27 juni 2011 18:30

Hej bloggen! Imorgon så åker hela familjen till Skara Sommarland och vi kommer inte att ha tillgång till Internet så jag kommer inte ha möjlighet att uppdatera i bloggen! Synd men ska nog ha jättekul och ska ta massor med bilder :D Men håller på och packar allt som ska med och kan inte bestämma mig! :S Så rädd för att jag ska glömma ngt;O Hahah, beslutsångest! :P  Aja, hörde att det skulle bli väldigt fint väder så kommer att bada jättemkt!♥  Kulkul:) Men nu ska jag fortsätta att packa allt som ska med och sen ska jag väl nt göra så mkt mer ikv, se på tv kanske.. Hej då, kommer tillbaka på torsdag!!

  Slänger in en liten bild på moi ;D

/elinpelin♥   

Av Elin Grace Alexandra - 27 juni 2011 13:33

Sandaler från Skopunkten, Erikslund 249:-     /Elinpelin

Av Elin Grace Alexandra - 27 juni 2011 13:09

Jättefint och varmt väder ute idag igen:D Me like♥ Idag så har vi hunnit med mycket under förmiddagen, typ hela familjen vaknade tidigt idag för att kusinerna skulle åka till Göteborg och dom behövde åka tidigt så mamma och jag stack ut på en lång.-promenad ett tag sen när vi kom hem så cyklade jag, Hanna och mamma ner till Erikslund :) Hittade ett par jättefina sandaler på skopunkten!♥ 


Sen så hade pappa och Joel åkt och köpt mat på Spicy Hot, mumms :D Ja, det var väl min förmiddag dedå=) Kramkram alla sötisar♥


Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards