elinsmedenmalm

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 23 juni 2011 20:02




Tycks?    

Av Elin Grace Alexandra - 23 juni 2011 19:36

Hellu, nu är vi äntligen hemma igen=) Fast det tog lite längre tid på grund av att pappa missade avfarten då;P menmen känns ändå rååskönt att få komma hem till min egna säng :D Jaha har inte så mycket mer att säga, det blev inte så många bilder på grund av vädret=( Sry fast kan inte trolla så det blir fint väder!


Iaf imorgon så ska vi åka och handla för det är ju middsommar♥ Våra kusiner som vi nyss var hos kommer nämnligen hit ^^ Haha aja nu ska jag se på tv, pussohej♥


  

Av Elin Grace Alexandra - 23 juni 2011 12:08

Hola las amigas y los amigos! Åh gårdagen var ju toppen! Fast blev ju jättetrött och gick och la mig i sängen typ runt halv 10 och läste, sen när jag höll på att somna så kom jag på att jag hade glömt bort att blogga :S Opps! haha  Ja det är väl så det går när man är lite glömsk och slarvig antar jag, aja det var ju inte så allvarligt iaf^^ Fast känner mig faktiskt lite trumpen just nu, igår läste moster Lina på sim mobil att det skulle bli en klass 1 varning här på mellan 30-50 mm regn!!! Nej fy, hoppas inte att det fortsätter hela dagen, vill ju kunna bada, haha, jag bara tänker på det jag.. och lite orolig för hemresan nu oxå, det ösregnar verkligen ute-.- Blää, känns som om det aldrig riktigt kommer bli sommar i år! =( Åhh så tråkigt och nu går det ju inte att ta så fina bilder som jag ville heller, synd! Ja, jag vet att verkar deppig men så blir jag när det bara är tråk-väder ute:/ Vet inte vad jag ska göra?! Snälla hjälp mig mina kära läsare! Några förslag? =) Haha, när man inte kan vara ute vill säga;P Hehe.. nej skoja bara ;) Kommer nog på nåt till slut.

Jaha nu ska vi väl äta lite lunch snart tror jag sen klockan 4 så är vi förmodligen redan på väg hem i bilen, hem till mamma! Men hjälp vad jag saknar mamma nu, haha:) Ska bli skönt att komma hem till min egen säng oxå ;P Vet inte hur det är med er men har alltid svårt att sova borta i en annan säng;O Aja, det här blev ett väldigt långt inlägg haha det är väl för att jag babblar på så mycket !:O  Men nu ska jag sluta lovar ;)


xoxo //Elinpelin <3

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards