elinsmedenmalm

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 14 juni 2011 13:01

Hej igen alla sötnosar, här kommer min outfit från idag. Hoppas att ni gillar den ;)

Kramkram och vill bara säga att det gick bra under dagen, vi möttes på Falkenberska Kvarnen och åt en god lunch tillsammans. Sen så sjöng Natta, Matilda och Emma "Sommaren är kort" och sen så hade rektor Nina ett tal och sen så fick vi alla sjunga "Den blomster tid nu kommer" ,haha fast det var typ inte nån som sjöng så jag vågade typ inte hahXD Allra sist så fick vi våra betyg och omdömen av lärarna sen så fick man gå hem igen. Slut! Hahah ;O


Aja här kommer några bilder som jag typ tog nyss ;P


   

|Tights - Klädhuset|Klänning/Linne - Tati|Svart linne - HM|Halsband - Kappahl|


Aja, bilderna vart lite konstiga menmen de får duga nu iaf ;D


Okej, vet inte hur många inlägg som jag gjort idag haha, slutar aldrig babbla^^ Men just nu så kommer jag nog inte uppdatera på ett tag, åtminstonde på några timmar iaf!


Kramkram


//Elinpelin ^^

Av Elin Grace Alexandra - 14 juni 2011 08:53

Hihi tycker det känns i luften idag att sommaren är här! Tänkte att den här låten påminner lite om känslan^^


//Elinpelin<3

Av Elin Grace Alexandra - 14 juni 2011 08:40

SOMMARLOV!!! Hihi, eller snart iaf ^^


Hola! Okej sitter här nu när klockan typ snart är 9! Åhh vad jag är nerös och taggad! Längtar så himla mycket asså

Hihi, ja jag vet att jag skulle ha lagt ut en bild på hur jag ser ut idag innan vi åkte men har bestämt att ni får vänta lite till,hihi^^ 

Aja, bloggar väl mer sen då när jag är hemma igen ;)


Byebye<3


//Elinpelin



Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards