elinsmedenmalm

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 15 juni 2011 19:04

Hellu! 

Hittade ett ganska nytt klipp från America´s Got Talent på en tjej som hetet Dani Shay när hon sjunger, haha fast vet inte om det är hennes enda talang, för kan en talang vara att se precis ut som Justin Beiber, huh? :O

Haha, jag vet inte riktigt vad det är som jag ska tro, men en viss likhet är det väl? 


Ja, vad tycker ni?^^ Är dom lika? ;P



//Elinpelin



Av Elin Grace Alexandra - 15 juni 2011 14:15

Blää tvii, det regnar jättemkt ute idag! Nää, hoppas attt det inte fortsätter så mycket nu när det är sommarlov! ;o Fy vad tråkigt det borde vara! Nu har det typ hållit på en stund, men det regnar inte hela tiden utan i typ korta skurar-.- Vill verkligen gå ut och ta mig en promenad^^ , fast vågar inte riskera att bli blöt ;O haha. 

Men har iaf jättetråkigt så tror att jag ska läsa i min bok eller se på en film ? ;)


Men får hoppas på att vädret blir bättre sen då^^


//Elinpelin  

Av Elin Grace Alexandra - 15 juni 2011 13:49

Hej på dig, leverpaastejj;O


Haha, asså shiieet! Jag brukar inte tycka om sånt här, haha fast låten är verkligen bra ;P Fast vidoen är lite äcklig iförsig, men tkr verkligen att ni borde höra! Det är Katy Perrys nyaste som heter last friday night! Have a look for your self!

//Elinpelin 

Av Elin Grace Alexandra - 15 juni 2011 10:29

Moshi moshi! 


Idag så är det den 2:a dagen på sommarlove´ :D Chill!!

Måste bara berätta en grej som jag glömde bort att berätta i går, har ju en ny header som jag blev rätt så nöjd med faktiskt :) Vad tkr ni? ;)


Iaf, idag så har jag och mamma varit och sett på lillebrosans skolavslutning, gick bra tycker jag. Jag träffade på alla ifrån 5-6 som jag gick i förra året. Fick många kramar haha och så fick jag se på fina uppträdanden<3


Men blev väldigt trött efter de ;P haha, så ska nog bara lägga mig i sängen ett tag nu^^

Så skriver nog mer sen när jag vaknat ;P


Bye sweeties<33


//Elinpelin<3 

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards