elinsmedenmalm

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Elin Grace Alexandra - 16 juni 2011 16:10

Okej, idag så har jag och min kompis Elinn bestämt oss för att vi ska ha en blogg tillsammans här på bloggplatsen! Jag har redan börjat med en design som jag gillade och även gjort en header till också. Ni hittar till bloggen via den här länken: http://elinoelinnshorna.bloggplatsen.se/


Det var även jag som fick själva iden till namnet, fast vet inte riktigt om det var jättebra då, så behöver ju er hjälp! Så om ni vill så kan ni kommentera på den bloggen och berätta lite brann om vad ni tycker är bra, något som ni skulle vilja ha mer av, något som ni vill att vi ska ändra osv. Vi är tacksamma för all hjälp som vi kan få! Och hoppas att vi kan få er till nöjda och gilla det som vi gör! 


Hej då, skriver mer senare under dagen!


//Elinpelin

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards