elinsmedenmalm

Alla inlägg under september 2011

Av Elin Grace Alexandra - 28 september 2011 11:08

sjuk idag.. trött, huvudvärk, inge skla heller! Mår jättedåligt! :( Bloggar inget mer idag så ni vet..


Tummen ner!   

Av Elin Grace Alexandra - 26 september 2011 20:37

 


Puss på er! :}

Av Elin Grace Alexandra - 26 september 2011 16:13

Hellu, kan bara säga såhär:

  • Min och Elins redovisning om Johann Sebastian Bach gick bra.:)
  • Jag mår lite bättre nu än innan! :D
  • Jag vet inte varför jag började med en punktskrift nu, haha. 
  • Ska strax gå och plugga SO och svenska nu för att jag måste :o
  Hejdå. :)
Av Elin Grace Alexandra - 26 september 2011 09:24

Hejhopp! Nu drar jag strax till skolan. Fast cyklar inte idag utan får skjuts av daddy Mår inte så bra känner jag och sov konstigt inatt. :S vi får se hur det kommer gå, orkar typ inte tänka på att ha redovisning idag. :( Wish me luck!  nån bild :p

Av Elin Grace Alexandra - 25 september 2011 19:02

Hejhej bloggen! Var ute med mamma och Hanna och gick i skogen förut. Ganska trevligt. :)Ja nu vet jag inte riktigt, borde kanske läsa lite på vårat nya SO kapitel, 72 sidor! Och + så ska vi ju snart ha prov på det snart men vet inte när! Jobbigt :( Måste ju plugga lixx. Blir väl det så skriver inte mer för har ont i huvudet nu, alvedon nästa? Känns nästan så, och att det är skola imorgon får inte saken att bli bättre precis :o Brukar ju inte känna så menmen ;p 

ibland saknar jag tiden som liten när man inte behövde tänka på allt.

  

Är inte arg eller så, bara lite sur för att det inte alltid blir som man ville här i livet och lite trött på att jag aldrig lär mig den läxan-.-

Av Elin Grace Alexandra - 25 september 2011 12:24

  Hihi, smög in på Hannas sovrum och knäppte en liten bild :P

Jaha, söndag idag då.. kan berätta att jag och den andra Elin Bysell i min klass kommer ha våran redovisning imorgon istället för att Jonas inte kunde förra veckan :o Aja, kan nästan allt tror jag måste bara repetera lite mera så det sitter glasklart tills imorgon! Känns som om det kommer att gå bra om jag förstås inte blir sjuk först vill säga. Har städat lite på rummet nu och innan så följde jag med pappa till det nya Shoppingcentret på Erikslund för att hitta lite fina kläder på Dressman, gick ju bra ;) Ja, vi får se vad som händer sen då! Pusspuss!

-inlägget skulle upp för 2 timmar sen-

Av Elin Grace Alexandra - 24 september 2011 21:49

Av Elin Grace Alexandra - 24 september 2011 20:33

Hellu bloggen! Idag har har jag haft en ur grym lördag! Imorse så fixade vi oss och sen drog jag, mamma och Hanna till stan för att se på Ulrik Munther :D Innan så mötte vi Rachel, Jenni och David och så drog vi till HM och jag köpte fina kläder från mitt presentkort jag fick i födelsedagspresent av Rachel. :) HIHI♥ Sen gick och lyssnade på Ulrik som var såå söt, haha♥ Och sjöng jättefina låtar, blir snart allvarligt kär i honom snart asså! ;o Såå grym!! 

Sen stack hela gänget och åt på Spicy Hot, mums.. Ja, hann in en liten sväng på Lindex, Bik Bok o Monkey oxå ;) Ja tycker verkligen att det här blev en toppen lördag. Tack underbara ni som var med! 

Allt grejs som följde med hem. :)  Maybelline Mascara Cat Eyes - HM 99:-  Hårspännen - HM 19,50:-  Tröja - HM 149:-  Stickad tröja - HM 149:-  Marinblå jeans - Lindex 299:-


Puss på er!♥

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Skapa flashcards