elinsmedenmalm

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin Grace Alexandra - 7 juli 2011 11:38

Hejsan folket, sorry om det har blivit dålig uppdatering ett tag nu, men vi åkte ju till kusinerna igen igår och vi har varit och fiskat så jag har inte skrivit något för att det hände så mycket emellan hela tiden. Kan iallafall berätta nu att vi ska åka till ett fint ställe i Östhammar som anmällt kallas för "Abborreberget" som ni kanske hör på namnet att det är en plats känd mycket för sina fina och stora abborrar. Sen igår så fångade Hanna och Joel baddare båda två så vi ska grilla dom där oxå för att det är en väldigt fin badstrand med grill i närheten som vi ska vara vid, kulkul :) Fast jag ska inte bada men då får jag meta ist ;) och ev. tillochmed kanske grilla ;P Aja, jag hann ju packa ner min kamera igår innan vi åkte så jag ska ta massor med bilder från dagen, hoppas jag att jag inte får slut på batteriet bara haha ;D Men nu så måste jag gå och fixa mig lite..

xoxo/elinpelin

Av Elin Grace Alexandra - 5 juli 2011 14:11

Hej allehopa, nu drar jag och min familj och bowlar på Belevue sporthall, vi kommer hem runt 7 för vi kommer att äta mat på IKEA efteråt, så vi hörs väl senare då ;) Hej då, ps hoppas att ni gillar min nya design på bloggen :) Kramkram  

Av Elin Grace Alexandra - 5 juli 2011 12:07

Hello! Nu har jag inte bloggat så himla mycket på sistone, jag har inte haft lust helt enkelt. Vet inte om det är vädret som har orsakat det men nu ska det ju bli fint väder här igen så jag kan blogga :D

Haha, men jag ska iaf försöka att börja blogga och uppdatera så mycket som jag bara kan och hinner med på en dag! 

Funderar även på om jag borde ändra min design lite? :O Har blivit trött på den som jag har just nu, tråkig känns den:(


Haha, jag hittade några gamla bilder på Elinn, hon tog lite smygbilder på sig själv när jag åt mat..Åhh vad jag saknar henne hon är på lägret Smaijl(stavning?) Hon kommer nog inte tillbaka förens på torsdag elr nåt! :( Miss you gmn <3 

            Haha, busunge.. aja tycker faktiskt att hon får bjuda lite fina bilder nu när man äntligen fått några xd  Haha.. BASTED! >O<


Av Elin Grace Alexandra - 3 juli 2011 22:32

Haj på daj,

Idag så har jag och mina syskon varit ute och plockat körsbär, mumsigt :D Tänkte äta lite imorgon till efterrätt efter frukosten ;) Det blir gott det <3 Men nu är klockan ganska mycket borde gå och lägga mig så jag är piggare imorgon! Kramkram<3 Hörs mer imorgon <3

Av Elin Grace Alexandra - 3 juli 2011 13:21

Hi everyboby, verkligen ledsen att jag inte har orkat att uppdatera något nästan men jag var så trött igår. Vi skulle få gäster också och när det var ungefär 20 minuter innan så somnade jag :o Lite pinsamt sen för mamma fick tjata flera ggr och jag lixx bara låg där i sängen helt livlös, haha nej men tror kanske det är någonting fel på mig, är ju bara trött hela tiden?! Huh? Menmen, jag vaknade iaf till slut fast det är skittråkigt att inte orka göra ett smack:S 

Haha, hursomhelst så idag så ska vi bowla tror jag, men vi hörs! Kramkram<3

Av Elin Grace Alexandra - 2 juli 2011 18:37

Åhh buhuu vad jag sitter å gråter just nu, har sett på filmen "Älska mig" Verkligen jätte bra! Säger verkligen tack till Melina som tipsade mig om filmen!<3<3  Hennes blogg heter:http://gotlandsruss.bloggplatsen.se/

Ni kan se alla delarna här!


Hoppas att ni gillar den, jag tycker verkligen att den är asbra!

xoxo/elinpelin

Av Elin Grace Alexandra - 1 juli 2011 12:05

Hellu, har precis kommit hem från Bellvue sport hallen, har lirat lite badminton med pappa och Joel :) Kul, vi ska nog göra det igen imorgon tror jag vet inte riktigt, men sen på eftermiddagen så drar hela familjen till Skultuna badet så jag blir borta ett tag, vet faktiskt om jag kommer att uppdatera mer idag, tror inte det iaf. Nu ska jag duscha lite, hörs!

  Kex choklad!

pusspuss♥


Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards