elinsmedenmalm

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin Grace Alexandra - 20 juli 2011 13:49

Måste verkligen städa rummet nu! Det är kris. Blää.. känns lite trist men har inge att göra så det är väl bra då.. blää trist det är att behöva tänka på de ;{ Aja, sånt här gör man när man har tråk..           Ser ni hur stökigt jag har? :o

Av Elin Grace Alexandra - 20 juli 2011 09:52

En bild på min goa lillasyster Hanna sen i våras ♥


 

Av Elin Grace Alexandra - 20 juli 2011 09:39

Hellu, gick upp tidigt idag, vad kan klockan ha varit? 7.45 kanske :P Haha, länge sen man var uppe så tidigt! Iaf, idag så skulle det bli fint väder stog det i tidningen och jag ska hjälpa pappa att måla en trävägg på baksidan och åka och köpa nya träplankor på bygg max. Fast det blir nog lite senare på eftermiddagen isf. Först så ska jag, pappa och syskonen äta lunch på IKEA, mumms :D Men vi höres mer sen! PussoKraam =}

   Åhh,  stackars sötan blev ju sjuk igår när vi hade tänkt och va :( Hoppas att det blir bättre snart, krya på dig stumpan ♥

Av Elin Grace Alexandra - 19 juli 2011 20:38

Yäää ;o Elinn smsa typ nyss att hon skulle komma hit, kulkul ♥ Me like=) Vet inte riktigt vad som vi ska göra precis, kanske ränna runt på Skälby elr nåt,huh? ;D Aja, vi kommer nog på något. Är bara glad att få vara med nån ikväll, hehe nej men det finns så mycket att prata med henne om och det känns så skönt att få tala ur sig ibland. Love you stumpan, kom hit snart ;d! ♥  Sweeter that sugar♥ 

Av Elin Grace Alexandra - 19 juli 2011 19:35

Shasha bloggen, nu drar jag, mammsi, Joel och Hanna ut och går lite, vi hörs senare!

Ps. vart lite glad idag när jag lyckades fixa datorn till pappa innan idag^^ Wiiehhow :D  

Av Elin Grace Alexandra - 19 juli 2011 19:10

   usch fyy, vill inte ens tänka på den här tiden från då bilderna togs, är bara jobbig och obehaglig :(

Av Elin Grace Alexandra - 19 juli 2011 18:52

Hejsan fick en liten fråga från Melina (<---klicka för att komma till hennes blogg) innan idag om man kunde få gästblogga i min blogg,ja vore väldigt kul! Skicka in era inlägg till: elinsmedenmalm@hotmail.se  

Tycker att det var en jättebra ide Melina, tack. Skicka bara in dom så godkänner jag dom om jag vill ha med dom här i min blogg! :) ♥       Pappis i bakgrunden <3  Puss och Kram, Bye ♥

Av Elin Grace Alexandra - 19 juli 2011 18:30

Tisdag: Tänkte bara berätta lite grann om dagen. Gick upp rätt tidigt för att jag ville följa med pappsi och lillebror till Media Market och för att tanka bilen, sen när vi var på vägen hem igen så såg jag att en tjej som cyklade tappade sina nycklar på vägen och då så sa jag till pappa att stanna bilen så jag kunde hämta dom. Vi såg att hon redan var borta men jag hade ju sett vilket håll hon hade åkt åt, alltså till IKEA. Pappa trodde att hon kanske jobbade där så vi körde dit med bilen och gick in och pratade med personalen och de sa att det var en speciell nyckel som dom hade där. Hihi, glad jag känner mig att jag hann se det för att vi åkte faktiskt ganska fort i bilen ju! :o 


Men man ska ju alltid försöka att vara snäll mot andra så ;) Okii, kan även berätta att jag har hunnit fått tränat lite idag, det var skönt för har blivit lite lat på sistone ;P Sen så har jag oxå hunnit rensa ut bland alla mina kläder idag! :) Hihi, hunnit göra very much idag, fast tanken var att jag, Elinn och Melina skulle gå ut och fota men vi kunde inte riktigt bestämma någon tid, hehe så det blev ingen större grej av den saken. Sen idag så har jag suttit ett tag och kollat på gamla avsnitten på Glee^^Hade inte sett alla än och det är nog min favoritserie just nu! Okej det blev ett ganska långt inlägg tkr jag,  men jag tycker ju om att skriva så det är bara kul :) 

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards