elinsmedenmalm

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin Grace Alexandra - 15 juli 2011 10:47

Hej och godmorgon, gick upp tidigt idag för att några killar från nån firma skulle mäta våra fönster och så skulle vi åka handla lite senare. Idag så tänker jag nog ringa Elinn och så kanske vi kan vara en stund kanske, har saknat henne såå mycket ju♥ 

Ska berätta att jag såg en gammal, men väldigt spännande thriller film igår: The Client, riktigt bra var den 5/5 fyrklövar!


Men vi hörs!

 

Av Elin Grace Alexandra - 14 juli 2011 22:25

Hej kära bloggläsare, vill bara säga att dagen hos mormor o morfar har varit bra. men är verkligen skittrött och orkar knappt skriva nåt.. men så vi hörs mer sen imorn godnatt!♥     

Av Elin Grace Alexandra - 13 juli 2011 23:23

                          

Av Elin Grace Alexandra - 13 juli 2011 20:24

Hajj leverpastajj, sitter här med  lillasyster Hanna och leker lite med webbkameran^^ Har nyss sett klart på reprisen på So you think you can dance. Känner mig skitglad, hjälpte ju pappis med att klippa häcken innan och jag tjänade 100 kr extra!! Känns jättekul för vart ganska trött sen efteråt ;o Wieehoww, stolt och glad är man:D Haha, ok ikv så kommer det inte bli så mycket, se på Glee om en liten stund kanske. Men ni får ha en mysig sommarkväll xoxo♥          sötis!!♥

Av Elin Grace Alexandra - 13 juli 2011 12:15

Hellu, idag så är det ju premiär på den sista Harry Potter filmen, Harry Potter och dödsrelikerna del 2! Någon som ska/har sett den idag? :) Inte jag, men kanske senare i veckan när det är lite mindre folk i biosalongen och då hoppas man ju att det inte är lika mycket folk i biosalongen ;) Men känns verkligen tråkigt att det är den sista filmen ju :8 Men spännade att få se om vad som kommer hända! :d Undrar om jag ska fråga Elinn om vi ska gå och se den andra delen tillsammans också, vore ju en ganska kul grej^^ Får fråga senare när hon kommer hem på freddaag! Men vi hörs! 

 


Av Elin Grace Alexandra - 12 juli 2011 20:19

 mitt i natten när man inte kunde sova..                         

Av Elin Grace Alexandra - 12 juli 2011 13:15

Hallå i stugan. Tisdag idag, ja vad kan man berätta? ;o Har varit och spelat badminton idag igen med pappa och lillebror, kul :) Vaknade rätt så tidigt i morse typ 05.05 eller så, hehe var ju ljust ute xD  Sitter här och lyssnar på The Lazy Song - Bruno Mars, skitbra ;D

Jahapp, idag så har jag nog inte så planerat precis, kanske kommer hjälpa pappa att klippa häcken och få tjäna lite extra moneyy♥ Okii men nu kommer jag inte på så mycket att skriva om idag, har bara en fråga om jag ska börja med Dagens Hiss&Diss? Säg gärna vad ni tycker! :D   Baby, I can never let you go 

Av Elin Grace Alexandra - 11 juli 2011 19:30

Moshi moshi^^ Hemma nu igen från Skultuna nu, det blev jättevarmt när vi kom dit så det var skönt att man hade så nära till att kunna bada, mihi;P 

Förresten hittade några utav bilderna från förra veckan när vi var hos mina kusiner, här kommer några bilderna från onsdagen när vi var på stranden!            

      bästa boken!♥         Har många fler bilder som jag inte orkar lägga upp just nu..

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards