elinsmedenmalm

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Elin Grace Alexandra - 10 juli 2011 22:43

Går nog snart och ska fixar mig och sova.. är så hilma trött och har värsta dånade huvudvärken! Är kanske sjuk? Är säkert sen det innan-.- Åh orkar inte tänka på det mår bara så sjukt dåligt efter de åhh ber så mycket om ursäkt, det behövde inte bli såhär, vill inte leva.. 

Vet inte om det kommer kännas någorlunda sen imorgon men vet inte säkert :O 

Mår verkligen piss just nu.


   

Av Elin Grace Alexandra - 10 juli 2011 22:08

Vet att jag inte lyckats så bra med bloggandet på sistone och har mina anledningar nu faktiskt. Tycker att livet kan var komplicerat då och då fast kan ändå inte riktigt haja varför vi människor ofta kan göra så stora grejer av så små och onödiga ting, liksom att vi först är snälla och vi bryr oss om andra men helt plötsligt så bara måste vi själva helt sabba det för att det inte får vara bra jämt..Blir så sjukt less på mig själv just nu. Att jag bara inte kan bli bra, en snäll tjej som bara kunde hålla munnen tyst!

Jag är ett sånt jävla as och jag fattar nog inget själv om vilken skada som jag gjort dig det var fel och så dumt  ber verkligen om ursäkt av hela mig, men min stora anledning måste ju ha varit att jag själv mår så sämst just nu men det är ändå ingen ursäkt! Att jag gjorde en sån grej var såå fel, du förtjänade det ju inte, ingen gör det, just nu så gör jag ju det, åh det är ju så himla jobbigt kommer inte kunna sova på veckor nu..och allt är mitt fel..


Att låtsas vara någon annan och att säga precis tvärt emot att dom har gjort exakt det, asså sjuka mig... Jag säger bara varför? Varför i hela världen måste detta hänt dig och mig, jag avundas dig och allt du gör du har ett perfekt liv och är lycklig men var svag över det där andra som du och din bästa vän råkade utför och här kommer jag med världen värsta idiotiska idé om att förstöra för dig för att jag lyckats att hitta en liten svag punkt att utplåna dig!

Förlåt inte mina ord som sårade dig djupt, ge mig ingen andra chans heller, vill inte riskera det för dig eller någon annan igen heller!

Elin den sämsta EVER!!!!

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards