elinsmedenmalm

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Elin Grace Alexandra - 8 juli 2011 21:28

Nyss kommit hem från kusinerna! Imorgon så cyklar man med familjen mot Lögarängsbadet och hamnen för att vi ska gå på power meet nu på lördag:)

En bild jag tog alldeles nyss bara på dagens outfit♥




xoxo/ elinpelin               

Av Elin Grace Alexandra - 8 juli 2011 11:36

Godmorgon alla fina Vaknade inte för så länge sen och har nyss ätit frukost, okii nu har vi sovit hos mina kusiner i vad äre.. 2 dagar?! Haha, kan inte minnas hehe ;) nerå, har faktiskt haft det jättetrevligt här, var jätte mysig dag igår, varmt vare typ 28 grader eller nåt sånt så vi åkte till stranden och badade fast jag solade mest, så skönt det var har inte kunnat göra det på länge nu ju:) Sen så åkte vi och fiskade ute i en liten rodbåt ute på östersjön, mysigt fast min kameras batteri var så lågt så tog inga bilder och vågade inte ta med den ut bland allt vatten överallt^^ Men tog lite bilder från stranden som jag kanske lägger upp sen när man är hemma ikv! Ja, vi åker hem runt 4 sen dådå, blir lite trögt med 2 h bilresa :O Men man kommer ju fram tillslut iallafall;) 

Okej hoppas att alla ni andra får en bra dag med lika fint väder som vi har här i Östhammar! 

xoxo/ elinpelin      ps, glöm inte frågestunden?! Hej då!<3

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards