elinsmedenmalm

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Elin Grace Alexandra - 11 juli 2011 19:30

Moshi moshi^^ Hemma nu igen från Skultuna nu, det blev jättevarmt när vi kom dit så det var skönt att man hade så nära till att kunna bada, mihi;P 

Förresten hittade några utav bilderna från förra veckan när vi var hos mina kusiner, här kommer några bilderna från onsdagen när vi var på stranden!            

      bästa boken!♥         Har många fler bilder som jag inte orkar lägga upp just nu..

Av Elin Grace Alexandra - 11 juli 2011 13:51

Hejåhojj nu åker jag och familjen till Skultunabadet, blir väl borta ca 2 h, göött ;D Skulle egentligen ha åkt dit redan igår fast städade mitt rum och dammsög hela huset ist(stoollt!), sen var det ju lite för att det började ösregna innan på förmiddagen, haha ;P Haha, aja sen kom ju Jennifer, Rachel och David på besök på kvällen senare, roligt :) Fick mysa med kusinen i soffan^^


Jag idag;    //elinpelin

Av Elin Grace Alexandra - 11 juli 2011 12:25

Åhh nej fyy, loggade nyss in på facebook och började att chatta med Hanna allt kändes bättre när jag fick snacka med henne igen, jättelänge sen sist vi har gjort det ju. Sen så måste hon berätta att hon ska åka ut till landet en vecka utan internet, åhh fyy vad jag kommer att sakna dig, måste sms:a dig varje dag och höra hur du mår tjejen, önskar vi bodde grannar då kunde vi vara varje dag om vi ville ju, detta måste bli våran sommar, det skulle ju bli den bästa i hela mitt liv. I love you Hanna, duochjaglivetut


   

 ~Hanna Malmborg♥Elin Smedenmalm~








Av Elin Grace Alexandra - 11 juli 2011 11:00

Jahapp, okii vaknade inte för så länge sen runt halv 10 tiden, var uppe sent och kunde inte somna..-.- Aja så äre iaf. Fast mår nog lite bättre nu idag, sagt förlåt om det som hände igår och tror det är bra igen,hoppas! Fy vad jag skäms :O Men ska typ gå och fixa mig lite nu sen vet jag inte riktigt vad det mer kommer att bli idag, men håller er läsare uppdaterade (som vanligt hehe) ;P 

Hitta en gammal bild från i vintras;

   Men vi höres, puss på er!

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards