elinsmedenmalm

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Elin Grace Alexandra - 1 juli 2011 12:05

Hellu, har precis kommit hem från Bellvue sport hallen, har lirat lite badminton med pappa och Joel :) Kul, vi ska nog göra det igen imorgon tror jag vet inte riktigt, men sen på eftermiddagen så drar hela familjen till Skultuna badet så jag blir borta ett tag, vet faktiskt om jag kommer att uppdatera mer idag, tror inte det iaf. Nu ska jag duscha lite, hörs!

  Kex choklad!

pusspuss♥


Av Elin Grace Alexandra - 1 juli 2011 08:13

God morgon bloggläsare! Vaknade rätt så tidigt idag och kunde inte somna om och var verkligen jättetrött gick och la mig halv 1 igår efter att ha sett på en jättebra film som vi hyrde igår som heter Hereafter♥ Så grymt bra!! :) Tycker faktiskt att alla borde se den för asså den ger mig rysningar haha xd Nejdå, men jag grät verkligen hela tiden efteråt vi hade sett klart på den! >.< Haha, oroa er inte gråter typ till alla filmer ;P Men lite extra mycket nu då^^  Haha, aja, idag så är det cityfestival på stan och tror att vi ska dit hela familjen:) Funderar på att köpa mig ett par solbrillor om jag hittar några fina för ett billigt pris ;d Hehe, lite snål,huh?:s


Nej men jag uppdaterar väl mer sen under dagen tror jag, så vi höres!♥ ps. det är bara 2 månader kvar till jag fyller år! Hihi, längtar:) Men nu ska jag nog ta och äta lite frukost så hej då!


 

xoxo/elinpelin♥

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards