elinsmedenmalm

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Elin Grace Alexandra - 22 juli 2011 15:45

Här är några väldigt gamla bilder på mig dådå, hehe känns verkligen som att man har ändrats mycket utseende messigt genom åren. Eller vad tycker ni? Finns det någon liten skillnad eller helt olik??     bilderna är från 2008 när vi firar jul hos våra kusiner och deras föräldrar :) Hjälp vad tiden går fort verkligen!

Av Elin Grace Alexandra - 22 juli 2011 11:58

     Bilder tagna och redigerade av: mig Vad tycks? =}

Av Elin Grace Alexandra - 22 juli 2011 10:03

Ok, känns väl lite dåligt att inte ha uppdaterat särskilt mycket nu på sista tiden :/ Är verkligen ledsen allihopa fast kvällen från igår och i onsdags blev lite vimsig lite konstig känns det som.. men berättar lite grann ändå för er:

Onsdagen: ok jag var ju och fotade med alice och det gick jättebra och jättekul var det, sen så ringde elinn och ville vara med oss:) ok så vi gick dit och prata och allt sånt sen så gick vi och gungade lite på kinagungan sen när klockan blev runt halv 10 så körde typ ett motorcykelgäng förbi och elinn och alice började gallskrika!! :o asså jag blev asrädd och sprang typ runt hörnet och gömde mig ;) Haha och elinn och alice höll på att skratta så dom skulle typ svimma! :o haha, men men sen så kom mamma och sa att jag behövde komma hem.

Torsdagen: okej igår så hjälpte jag och joel pappa med att måla dom nya träplankorna som han köpte till balkongen.. sen på eftermiddagen så åkte vi till bellevue stadion och spelade badminton tillsammans med David, det var svårt men kul! =} Ja, sen på kvällen så plingade Elinn på och vi var en stund sen så frågade hon om jag ville sova över hos henne:) Det ville jag och så vi gjorde lixx iordning allting och jag tog med mig lite godis och en film för att vi skulle ha det mysigt. Men sen när filmen var slut så hände det att det blev värsta ovädret och det började att åska och blixtra jättemycket och jag blev orolig och kunde inte somna:( Så när klockan var typ 03.00 så smög hem igen:p Haha, men vi hade det ändå rätt kul ända till det blev sämsta vädret och allt. Tack för kvällen Elinn ♥

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards