elinsmedenmalm

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Elin Grace Alexandra - 23 juli 2011 22:11

ok en person som jag verkligen saknar och inte har varit med på evigggheter :O Ja det är Jara Mostafa! ♥ Har ingen bild på henne tyvärr :( miss you..

Av Elin Grace Alexandra - 23 juli 2011 19:50

här kommer bilderna som jag lovat..       hihi elinn tyckte det var så varmt ute så hon svalkade fötterna lite ^^      lycktstolpen elinn, mihih ♥   Ja, asså som ni andra kanske oxå har märkt så har det varit värsta åskvädret på länge nu här i svealand.. närmare 30.000 blixtar! Kan ni fatta? det hade ju oxå regnat en del med, så mycket så man blev tvugna att stänga av E18 :/

Av Elin Grace Alexandra - 23 juli 2011 16:37

Hellu bloggen! ♥ Har cyklat med Elinn till Erikslund för ett tag sen, hon skulle visa mig att en annan väg under en bro hade blivit helt översvämmad!! Kan inte ladda över bilderna nu för har inte min egna dator, skriver på elinns.. men jag laddar upp dom sen när jag är hemma. Just nu så sitter vi och kollar på tv och vi är inne på datorn, vi ska kanske hitta på något annat att göra snart tror jag.. menmen vi får höras mer sen! byebye ♥  

Av Elin Grace Alexandra - 23 juli 2011 12:24

Hörde på nyheterna igår kväll att det i dom centrala delarna av Oslo hade skett en jättebomb explosion mellan energidepartementet och stadsministerns kontor! Hjälp alltså, hur sjuka kan människor bli?  Rädd för att så många människor kom till skada och hoppas verkligen inte att dom kommer göra samma sak igen fast i Sverige eller på ett nytt ställe i Norge :( Tycker bara att sånt här är såå onödigt och så tycker jag bara att dom är osmarta och undrar varför man inte skaffar hjälp när man inser att man faktiskt gör fel. 

Så här ser det ut på bombplatsen efter explosionen:     Det steg en massa mörk rök ut ur byggnaden som lade sig som ett stort täcke över en stor del av området runt omkring själva byggnaden säger vittnande poliser och även butiksägare i närheten som fått glasrutor sönder-spräckta och även stora folkmassor som samlades en kort stund efteråt . Polisen och styrelsen säger att det kommer ta flera veckor innan man har städat undan efter det stora kaoset som blev till. 


Bilder tagna av: google

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards