elinsmedenmalm

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin Grace Alexandra - 24 juli 2011 16:15

 När vi åkte Newton på Skara sommarland ;)

Av Elin Grace Alexandra - 24 juli 2011 15:20

     

Av Elin Grace Alexandra - 24 juli 2011 13:58

Alltså det verkar bara bli mer och mer hemska saker som händer.. snart så slutar det väl med att världen går under om det ska fortsätta så här..:( Tycker det verkligen var synd, hon var ju en väldigt talangfull sångerska och hon blev ju inte särskilt gammal heller..bara 27 lixom :( sitter här och lyssnar lite på hennes låtar nu, hon hade verkligen inte behövt dö ju! :(


Av Elin Grace Alexandra - 24 juli 2011 12:01

Godmorgon eller det ska man kanske inte säga nu när klockan är över 12..huh? ^^ Men okii idag så har jag faktiskt ingen aning om vad jag hade tänkt att göra, imorgon så ska jag iaf hjälpa min pappa att måla klart alla nya träplankor så vi kan börja med att måla på den röda täckfärgen:) Roligt tycker jag för jag älskar faktiskt att måla och sånt ;) mihi^^

Vill bara berätta att jag var lite med Alice en stund oxå på eftermiddagen sen annars så var jag ju med elinn :) Vi tog lite roliga och failiga bilder ♥ Hehe..                men vilken min jag fick.. alice: hoppa!!!

 jag:  men nää va??nu..??

Hahaha :D

               Haha jag...             Hahah minnen för livet tjejer ♥

Av Elin Grace Alexandra - 23 juli 2011 22:11

ok en person som jag verkligen saknar och inte har varit med på evigggheter :O Ja det är Jara Mostafa! ♥ Har ingen bild på henne tyvärr :( miss you..

Av Elin Grace Alexandra - 23 juli 2011 19:50

här kommer bilderna som jag lovat..       hihi elinn tyckte det var så varmt ute så hon svalkade fötterna lite ^^      lycktstolpen elinn, mihih ♥   Ja, asså som ni andra kanske oxå har märkt så har det varit värsta åskvädret på länge nu här i svealand.. närmare 30.000 blixtar! Kan ni fatta? det hade ju oxå regnat en del med, så mycket så man blev tvugna att stänga av E18 :/

Av Elin Grace Alexandra - 23 juli 2011 16:37

Hellu bloggen! ♥ Har cyklat med Elinn till Erikslund för ett tag sen, hon skulle visa mig att en annan väg under en bro hade blivit helt översvämmad!! Kan inte ladda över bilderna nu för har inte min egna dator, skriver på elinns.. men jag laddar upp dom sen när jag är hemma. Just nu så sitter vi och kollar på tv och vi är inne på datorn, vi ska kanske hitta på något annat att göra snart tror jag.. menmen vi får höras mer sen! byebye ♥  

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards