elinsmedenmalm

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin Grace Alexandra - 15 augusti 2011 18:06

Ok, typ hemma nu igen då. Kan med sanna ord berätta att utvecklingssamtalet gick bra och jag behövde inte gå om 1 år! Tur! :D På grund av att vi kom hem så sent var för att vi stannade längre än vad vi trodde vi skulle hemma hos Jennifer och  Rayray;p Hehe mitt och mammas smaknamn till Rachel! ;) Var jättemysiigt, jag, Hanna och Jennifer dansade jättemycket till flera låtar och sen var jag och Hanna så trötta så vi hamnade pladask i soffan för vi blev helt slut men Jennifer ville börja lägga pussel och allt^^) 

Gullig hon är! =} ♥ Världens sötaste kusin!!   

Men känner mig faktiskt lite less på mig själv för hade tagit värsta söta och gulliga bilderna på Jennifer med the phone, men typisk mig så glömde jag den vär vi åkte hem! -.- Aja har bett Rayray attta med den hit sen ikv! Vi bestämde att vi skulle äta kvällsmat ihop så David kommer också! ;P Så lägger upp bilderna sen när den är t-bax! 
Ha en trevlig kväll guys! 



Av Elin Grace Alexandra - 15 augusti 2011 10:56

Hejhopp! Vad är inte värre än att det är måndag och klockan 13.00 idag så har man ett utvecklingssamtal.. ännu värre när jag tänker på det så börjar ju skolan om 8 DAGAR! Skit, vad jag är nervös..:O 


Aja, vi drar väl sen nån gång efter 12 och sen så kommer vi släppa av Hanna hos Rachel och min kusin Jennifer:D Sen så kommer vi väl efteråt jag och mamma är klara att stanna där hos dom ett bra tag ;P Hehe.. men vi hörs!


Puss! ♥   Länge sen.

Av Elin Grace Alexandra - 14 augusti 2011 10:12

Hellu allesammans! Igår hade vi så fint väder så mamma jag och Hanna gick ut på rask promenad.  Jätteskönt! ♥ 


Jaha, imorgon så ska jag och mamma på ett utvecklingssamtal klockan 13.00 :/ Får se hur det går.. är lite nervös faktiskt! :O Hehe nej men är typ alltid det i onödan eller vad det heter. Och det blir alltid lika bra ändå, fast på något knäppt sätt så inbillar jag mig varje gång att jag inte har skött mig tillräckligt bra eller typ inte är smart nog^^) Haha, löjlig man är och skäms alltid efteråt...


Aja, inte nått direkt svårt problem men känns iaf så för mig! :O Inte kul och nu när jag bara tänker på samtal som har med skolan att göra så känner jag mig orolg för skolan börjar ju snart.. jag börjar den 22 augusti! Hjälp vad tiden har gått snabbt verkligen! Dom här 3 månaderna kändes inte som så mycket typ. :( Aja, skolan är väl inte så farlig ändå ;) Har ju klarat mig hittills! :D  En mysiig bild på mina fötter! 


Puss! ♥

Av Elin Grace Alexandra - 13 augusti 2011 11:25

Helloj bloggen! :) Ja vad ska man berätta för nåt kul idag?.. Ja igår klockan 8 på kvällen så chillade man med Alice ett tag ända tills vi båda skulle gå in och se på film med the family =} Ja, det var kul för vi såg ju på Little fockers igår och den var ju hur kul som helst! 5/5 helt klart ;D

     Oj hehe här var det ego pics! ;O


Bara 19 dagar kvar!!!! Jippy

Av Elin Grace Alexandra - 12 augusti 2011 18:59

 Kommer nog inte skriva något mer sen här ikv, men vi höres!


Puss&Kram ♥


Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards