elinsmedenmalm

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Elin Grace Alexandra - 3 augusti 2011 22:56

Okii efter tv:n, filmen blev lixx aldrig av;P, så var jag med Alice och Elinn. Vi drog till skälbyhallen för att köpa lite godis och hann precis innan butikskillen skulle stänga, tur vi hade ;) Tja sen så chillade vi vid en lekpark en stund tills det blev rätt så mörkt. Då gick vi till mörka för att gunga på kinagungan ♥ Men då så började några killar att ropa och att kasta äpple på oss så vi började typ kriga, haha? xD Kul kvällen har varit i alla fall ;) Men u så är klockan rätt mycket.  

Godnatt ♥

Av Elin Grace Alexandra - 3 augusti 2011 18:09

Hellu, nu har mamma kommit hem och vi har ätit lite kvällsmat. Nu så ska vi se på en film men vet inte vilken för vi har lixx inte bestämt vilken än x] Tja ikv så blir det nog inte så mycket bloggning för min del så vi hörs väl mer imorgon! Kramkram ♥  

Av Elin Grace Alexandra - 3 augusti 2011 17:19

  Jara Mostafa: Hihi minns dig från håkantorpsskolan, vi hade jämt så himla kul ju! Åhh så synd att vi inte är mer nu, vi måste verkligen det för du är så underbar och snäll världens allra bästa osså såklart!! Fattar inte varför vi inte fortsatte att träffas nu på jättejätte länge.. verkligen ett utav mitt livs största misstag! :( Miss you! Du var så underbar och alla gillade ju dig, du hade inga brister, bara en så perfekt vän som man kan bli!! Love you!

~Elin Smedenmalm ♥ Jara Mostafa~

~Jara Mostafa ♥ Elin Smedenmalm~

Av Elin Grace Alexandra - 3 augusti 2011 16:37

Hihi okii var ju väldigt varmt här i västerås hos oss idag, vet inte exakt för har ju inte kollat^^ Hehe men runt 28 grader kanske eller något? Sjukt varmt i alla fall! Så vi tog varsin glass ;)        haha uschh fyy ;o        

Hihi vi gjorde en liten video osså :] Hihi, men vi prata nog ganska lågt så ni får kanske ha på hög volym ;P
  Herr Dumstrut & Fru Ananassplitt, haha :D

Av Elin Grace Alexandra - 3 augusti 2011 16:26

Hejhej igen bloggen, ni kanske ser att jag har ändrat lite i min blogg design nu idag?! Har iaf det och lånade den ganska mycket utav en tjej som heter Linneá Ljungdahl, tack för den finiga designen Linneá! ♥ Hennes blogg:  http://ljungdahl.bloggplatsen.se/

Ni kanske också såg att jag har en ny header? :) Blev rätt såå nöjd i alla fall. :)  

Kramkram, säg gärna vad ni tycker ? :)

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards