elinsmedenmalm

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Elin Grace Alexandra - 11 augusti 2011 17:08

Hejhej bloggen, en kompis tipsade mig om den här låten. Det är den nya låten som är gjord för att det ska komma ut en 3:e film med Alvin och gängets fartfyllda äventyr ;d Så nu tipsar jag er, tyckte den var hur bra som helst! 

Puss ♥

Av Elin Grace Alexandra - 11 augusti 2011 16:19

Hejsan folket! :D


Funderar på en grej.. tycker ni att jag skulle byta min design helt eller bara lite? För är verkligen trött på den, inte hela men skulle nog vilja byta min header eller nåt:/ Aja nog med det nu xD


Iaf, idag så åkte jag, mamma och Hanna och lunchade lite på IKEA. :) Sen så åkte vi vidare till Hälla och kolla runt lite och träffade några kompisar. Hanna köpte sig ett par svarta byxor och en fin blå tröja. :) Jättefin blev hon! ;D  

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards