elinsmedenmalm

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Elin Grace Alexandra - 9 augusti 2011 12:51

Åhh allt som jag skrev försvann ju! :( Aja är väl bara att börja om då.


Iallafall, sorry för det men min dator gav upp där ett tag när jag precis hade skrivit klart alltihop. :/ Oki, men jag blev lite glad när jag hade fått en massa fina kommentarer från er läsare, ni är så fina! Älskar er! Fortsätt så! Har kollat på statistiken och det känns så kul och det är sånt här som får mig att vilja fortsätta skriva! :D Verkligen jättekul!!! 


Stort tack till er! Hade inte gått utan er ju :)


Kan ju berätta att man var med dessa coola brudar igår också ;)     Vi drog ju som vi oftast gör till Skälbyhallen och vem ser vi då där tror ni? Jo, självaste Gurkan Gasi?!! Haha asså han som har varit med i Robinsson och BB ;P Lite konstigt hehe. Men sen så köpte vi godiis och sen gick till den där lekparken och pratade,haha liv! Känns lite som en tradition snart haha!


Okej, har inte kommit på något speciellt som man ska/kommer göra idag, men vi får se! 

Oki detta var ett långt inlägg så vi höres mer sen, pusspuss!

   Haha rolig man kan vara då:D 

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards