elinsmedenmalm

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Elin Grace Alexandra - 22 augusti 2011 21:20

Men tjena vad dagen gick fort idag , trodde jag aldrig :P Hehe, men är skittrött nu så orkar inte skriva nått. haha men vi hörs mer imorgon dåee! Pusspuss! ♥

sommarminnen, ta mig tillbaka! 

Av Elin Grace Alexandra - 22 augusti 2011 15:06

Hellu hellu.. Ok idag var det den första dagen i skolan. Tyckte väl inte det var jätteannorlunda sen sist man var där men ändå lite omställningar från att ha varit ledig så pass länge ;) Ne, men ser faktiskt fram emot det här läsåret, mycket nytt liksom :)


Idag så slutade vi klockan 13.00 ist för 14. :) Och det var ju hur bra som helst ^^ Fast vi fick inga direkta scheman så, alla skulle skriva ner sina nya scheman för 2 veckor framåt. Tror att vi skulle få dom nya vi ska ha resten av terminen den 5/9 

Men sen så på fredag så ska vi ha en sån där "utedag" på Rocklunda :] Det verkar ju jättekul! :D Men minns verkligen inte så mycket mer av resten, känns som miljoner saker.. haha mitt minne är inte det bästa ;p Men ville bara berätta lite om min dag idag, men hjälp vad tiden har gått fort! Var det inte nyss skolavslutning?

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards