elinsmedenmalm

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Elin Grace Alexandra - 2 augusti 2011 12:45

Hejhej blogläsare! Har tillslut insett att jag tänker ha kvar bloggen ändå;) Själva tanken på att ta bort bloggen har inte precis övertalat mig riktigt.. hehe men vet inte om jag kommer att uppdatera lika mycket eller om jag bara ska skriva eller göra om bloggen till något helt nytt..svårt beslut? :/ Nja venne riktigt hur det kommer bli men kan ju passa på att fråga nu med en gång när jag ändå bloggar om vilka synpunkter ni som läser har och vad ni vill att jag ska ha mer på min blogg! Snälla skulle bli så himla glad om ni kom med tips till mig!! :D hih^^) puss puss,vi höres!  ph: elin smedenmalm

modell: bästavään<3

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards