elinsmedenmalm

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Elin Grace Alexandra - 22 oktober 2011 17:27


Låten är fewtt skön! har nördat den hela eftermiddagen, haha har trist

Men vet inte vad jag ska skriva! :O Seriöst, kris!! Nått tips på vad ni vill att bloggen ska handla mer om? Snälla kommentera vad ni tycker!

Tack, kram på er!

Av Elin Grace Alexandra - 22 oktober 2011 10:41

Sha sha bloggen! ♥

Hade en jättetrevlig kväll igår med mamma på Erikslund shopping center, hittade en massa fina saker! Bilder kommer väl upp snart när jag hinner, måste nämligen plugga en massa den här helgen, har SO prov på onsdag, NO redovisning på måndag och kanske Svenska prov på fredag :o Tycker faktiskt att det är rätt mkt! så nu ska jag äta klart min frukost, haha! 

Kram på er!  bild på ingången till den nya gallerian på Erikslund. :)

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards