elinsmedenmalm

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Elin Grace Alexandra - 7 oktober 2011 22:45


Hjälp vet inte vad jag ska säga förutom att jag har paxat Harry med det lockiga håret (y) ni får tycka vad ni vill men han är min! Haha. :]


Ha en grym helg allihopa, själv så ska jag plugga hoppas jag kan hålla det också för hade lovat mig själv det för flera veckor sen men blev inge menmen. Ja sen så ska jag och Hanna nog iväg på en shoppingrunda för att hitta nån fin present till mamma som fyller år imorgon! :o sent ute, i know hoppas bara inte mamma blir ledsen :/?

Puss på er :*  haha lol! Lillsyrran som gungar i bakgrunden :p

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards