elinsmedenmalm

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Elin Grace Alexandra - 13 oktober 2011 22:08

Fick se en massa frågor angående min frågestund här på BP, vad kul! Tack så mycket. Lovar att jag ska svara snart, ska bara vänta så andra oxå hinner med ;) 

Ja och idag så har det varit en jättejobbig dag i skolan och har pluggat hårt som ett bi arbetar, säger man så? :o känns det som huvet kommer explodera vilken sekund som helst.. längtar verkligen till sängen nu så ni fattar varför jag är tråkig som inte orkar blogga, nya försök imorgon helt enkelt,

So prov imorgon! Känns som tusen grejs denna veckan. Har nog inte gjort annat än just plugga, får det verkligen lov att vara så?  Usch, tror jag dör om det inte går bra imorgon! :o

Wish me luck!


Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards