elinsmedenmalm

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Elin Grace Alexandra - 9 oktober 2011 19:30

Yes, om e liten stund så tänkte jag ta en paus från pluggandet och se på True Talent och mysa i sängen. Och sen så en snabbis i duschen åsså. Sen så kommer vi väl för att åka och hämta pappa från bussstationen :P Inge mer än så länge. Hörs!

btw, nån som sett TT innan? Är det lika bra som Idol eller dåligt? Berätta gärna era egna åsikter och vad ni tycker!     

Av Elin Grace Alexandra - 9 oktober 2011 19:18

       


Im Sooo In Love ♥

Av Elin Grace Alexandra - 9 oktober 2011 12:08

Tjo tjena mellan bena ;} söndag idag igen, haha helgen är verkligen kort asså! ;[ Men idag så kommer min kära pappa hem från sin affärsresa i Italien! Skönt, som jag har saknat han, men de var inte så länge bara 4 dagar så.. hoppas iallafall att flygresan går bra nu! vet att jag oroar mig haha. 

Ja, sen så idag så kommer jag behöva plugga jättemycket! Har hur mycket läxor och prov som helst, blir tokig! Allvarligt talat så tycker jag att man ska vara snällare mot eleverna i början av 8:an nu med betyg åå allt :P Haha, ska klaga på John och Jonas, bara för de så kommer dom ta mig först på engelska redovisningen -.- usch ne vill inte tänka på allt som kan hända.. blir bara sur och rädd i onödan + att ingen annan bryr sig om vad jag babblar heller..    bild google.se

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards