elinsmedenmalm

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Elin Grace Alexandra - 14 oktober 2011 23:04

Hejhej, nu kommer svaren från frågestunden som jag fick. :) Tack så mycket säger jag till er som skickat så snälla och roliga frågor!


Först från fina Hanna:

Hej!

Vilken är din favoritaffär?

Favoritårstid? (förutom den du fyller i) :)

Favoritklädesplagg?

Sv: Hej min favoritaffär måste vara Ikea för där så finns det allt man kan hitta typ :p Min favoritårstid är hösten och våren, kan nt förklara varför bara så fint väder då ;) Mitt favorit plagg är stora stickade koftor, men dock äger jag ändå ingen riktig själv :(

Sen ett par från urgulliga Ida Karlsson <3:

Vad är det bästa du vet?

Vilken är din favoritfärg?

Vad är ditt bästa ämne i skolan?

Sv: Ja, det allra bästa är nog att allt med min familj och med mig är bra antar jag! :) Min favoritfärg är grön. Ehmm haha nu blev det svårt :S Heheh nej men det beror nog på vad du menar... om du menar vilket jag får bäst betyg i eller vad jag tycker är lätt och är roligt. Men tror att svenska, no och so är de allra bästa. Musik tycker jag bäst om, hihi!


Ja, hoppas ni är nöjda med era svar! Jag är jätteglad för era fina frågor så kram på er!   

Hehe bjuder på en konstigt bild idag..


Ps. Soprovet gick bäst! Fick A! :D

Av Elin Grace Alexandra - 14 oktober 2011 07:55

hejsvejs, drar till skolan nu sötnosar! Soprov idag TAGGA! TAGGA! TAGGA! 

Svarar på frågestunden sen ikv! Kram, elinpelin!

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards