elinsmedenmalm

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Elin Grace Alexandra - 2 september 2011 22:13

 Hejhej,Ville bara prova med hur det skulle se ut med röd text x)

Vill bara hinna berätta att jag fick tag på ett apr urläckra svarta jeans innan som jag verkligen älskar!

Jisses vad den här dagen gått fort haha. Men godnatt på er allihopa! Verkligen jättetrött så vi hörs mer sen imorgon!


Pussokraam på er! ♥





Av Elin Grace Alexandra - 2 september 2011 17:20

Hellu bloggen!!  Snart så åker vi till Hälla en liten sväng, ska försöka att hitta ett par svarta höga jeans eller byxor.  Vi hörs mer senare när jag kommer hem! Pöss på er ♥   ^^) 

Av Elin Grace Alexandra - 2 september 2011 16:22

höst månad nu då


Hej bloggen, tittade bara förbi en liten snabbis för att va snäll^^

Fortfarande sjuk men hade ändå en bra födelsedag. :) Tack för alla superfina kommentarer och gratulationer :D Har ingen anledning att inte blogga egentlgen men ville inte trötta ut mig för är lixx fortfarande inte helt frisk och kry än. :/ 


Igår så var det läger med skolan på norra Björnön men fick inte följa med för pappa:( 

Men tänkte bara visa lite vad jag fick i present ♥




     En Sublim´touch slim från Babyliss Paris, har dock inte hunnit testa än^^

Fick även 3 st vampyr böcker utav mamma:)  2:a boken utav The Vampire Diaries ♥  Sen så är det en ny bok i serien från Twilight fast den här handlar inte om Bella eller nån annan av de andra i de äldre böckerna.

   Den sista hette fallen ängel med Becca Fitzpatrick, ska bli kul och spännade att läsa tror jag :)

         En massa skolgrejer :d   Fick en fin tröja från HM och Nike mjukisbyxor från Sportex oxå ♥


Ja sen så fick jag även lite pengar från farmor och farfar och från min farbror Andreas! :]


 Sen så skulle jag få en hel dags shoppingrunda med mamma nån dag också, vilket jag tyckte var en grymt fin present ♥Hihi men nu vet ni! Kram Elinpelin

Klockan

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är en tjej på 14 somrar:') Mina stora intressen som jag har här i livet är att sjunga och att fota! :D I bloggen får ni följa med i min vardag och allt annat som poppar upp ur mitt huvud.:) Hoppas att ni stannar!:)

Fråga här

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Sådär
 Bra!
 Jättebra!
 Dålig!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besökare

Kontakt

Mejl: 

elinsmedenmalm@hotmail.se

 

 

 

 






 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards